Raad van Bestuur

Rob Zandbergen, CEO

Rob Zandbergen (1958) is sinds 1 juli 2010 Chief Executive Officer van USG People N.V. Hij is sinds begin 2003 actief in de uitzendsector. Naast zijn verantwoordelijkheden bij USG People is hij commissaris bij Dutch Flower Group en Eneco en is hij lid van het algemeen bestuur van de Stichting Toekomstbeeld der Techniek (STT). Tevens is hij lid van de Maatschappelijke adviesraad School of Economics and Management (Tilburg University). Rob Zandbergen studeerde af aan de Koninklijke Militaire Academie in Breda, waarna hij bedrijfseconomie studeerde aan de Universiteit van Amsterdam. Rob heeft diverse internationale en nationale bestuurs- en toezichthoudende functies uitgeoefend bij beursgenoteerde ondernemingen. Rob Zandbergen heeft de Nederlandse nationaliteit.

Leen Geirnaerdt, CFO

Leen Geirnaerdt (1974) maakt sinds 1 november 2010 als Chief Financial Officer deel uit van de Raad van Bestuur van USG People N.V. Leen heeft aan het begin van haar loopbaan zes jaar bij PricewaterhouseCoopers gewerkt als auditor en manager, waarna zij de overstap maakte naar de Solvus Resource Group in de functie van Corporate Controller. Na de overname van Solvus NV door USG People heeft ze diverse directiefuncties bekleed binnen USG People Belgium. Leen is afgestudeerd in Toegepaste Economische Wetenschappen, optie Accountancy, aan de Universitaire Faculteiten Sint-Ignatius Antwerpen. Leen Geirnaerdt heeft de Belgische nationaliteit.